دانلود آهنگ جدید میراد بنام ثانیه ها

دهکده فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

محل تبلیغ شما تهران گراف


دانلود آهنگ جدید میراد بنام ثانیه ها

ا

دانلود آهنگ جدید میراد بنام ثانیه ها

دانلود آهنگ جدید میراد بنام ثانیه ها با بالاترین کیفیت

Download New Music Mirad – Sanieyehaa

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تو که فکرت از سرم بیرون نمیره برگرد
از تب دورى توردارم میمیرم، برگرد
رو تن ثانیه ها یاد من از یادت رفت
رفته آرامش من بى تو عزیزم، برگرد
دل سپردم توى این راه دل بریدى از من
منو دیونه نکن بى تو مریضم، برگرد
من که بنده نفسم به نفسه ثانیهات
بى تو هم پرسه ى روزاى جنونم برگرد
ببین سرده دستام ، انگار عمرى تنهام ، من تورو میخوام
ببین سرده دستام،انگار عمرى تنهام،
من تورومیخوام لعنتى تورو میخوام
منه دیونه این روزا چشام هم درد بارون
با این حالى که من دارم کى تو قلب تو مهمونه
بهم گفتى که باید رفت،که راهو بى تو برگردم
بهم گفتى با بى رحمى باید عادت کنى کم کم
باید عادت کنم کم کم
دل سپردم توى این راه دل بریدى از من
منو دیونه نکن بى تو مریضم،برگرد
من که بنده نفسم به نفسه ثانیهات
بى تو هم پرسه ى روزاى جنونم برگرد

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میراد بنام ثانیه ها

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید میراد بنام ثانیه ها



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 193

تاریخ انتشار: جمعه 5 خرداد 1396 ساعت: 17:41

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دهکده فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف